| SZERVEZET REGISZTRÁCIÓ |
|
Miért a Panasz24? A költséghatékony, helytől függetlenül, egyszerűen használható dinamikusan fejlődő informatikai rendszer megfelelést biztosít a a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvénynek. Mit jelent a regisztráció? A szervezet elektronikus fiókjának létrehozására irányuló tevékenység, azzal a céllal, hogy a részére tett bejelentéseket elektronikus formában kezelje. Ki a szervezet? A visszaélés-bejelentés értelmében: Az a foglalkoztató, aki a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény értelmében belső visszaélés-bejelentési rendszert köteles alkalmazni, panasz, a közérdekű bejelentések, közérdekű és a közérdekből nyilvános adatok igénylése értelmében: Az állami szerv és helyi önkormányzati szerv, akik a panaszokat és a közérdekű bejelentéseket a a 2023. évi XXV. törvény értelmében kötelesek elintézni, a 2011. évi CXII. törvény közérdekű adatok megismerésének általános szabályai szerint az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szervnek vagy személynek lehetővé teszi, hogy a kezelésében lévő közérdekű adatot és közérdekből nyilvános adatot – a törvényben meghatározott kivételekkel – erre irányuló igény alapján bárki megismerhesse. Ki a Menedzser? A szervezet képviselője, aki a panasz24.hu oldalon képviseletében álló szervezet elektronikus fiókját létrehozza. A fiók regisztrációt követően rendelkezik további felhasználó(k) (ügykezelők), bejelentő-védelmi ügyvéd, valamint további al-szervezetek kialakítására, hozzáadására. Aki szervezetén belüli a felhasználói jogokat, ügykezelési jogköröket, ügyeket delegálja, azzal, hogy saját magával egyenértékű jogokkal felruházott felhasználót is létrehozhat. Mire használható a bejelentés kezelő rendszer? Visszaélés-bejelentés Foglalkoztatónál tett visszaélés-bejelentés fogadására és kezelésére, iktatására, megválaszolására, bejelentővel történő kapcsolataratására kialakított felület. A Panasz, Közérdekű bejelentés, és Közérdekű adatigénylés. Az állami szervek és a helyi önkormányzati szervek a panaszokat és a közérdekű bejelentéseket valamint közérdekű adatigénylések fogadására és kezelésére, iktatására, megválaszolására, ügyfelükkel történő kapcsolataratására kialakított felület. |






